0
02143000313

قدرت مغز برای جذب ثروت و پول

قدرت مغز برای جذب ثروت و پول

جذب پول

شاید از این تعجب کنید که “آیا واقعاً استفاده از قدرت مغز برای جذب ثروت امکان‌پذیر است؟ آیا می‌توان با استفاد از مغز به کسب ثروت، پول و موفقیت رسید؟” شاید در ابتدا به این موضوع شک داشته باشید، ولی واقعاً چیزی به نام قدرت مغز وجود دارد که می‌توانید برای جذب ثروت و پول در زندگی از آن استفاده کنید.

یاد بگیرید چطور از مغزتان به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جذب پول، ثروت، موفقیت و هر چیز دیگری که احتمالاً در زندگی‌ می‌خواهید استفاده کنید.

افکار دارای فرکانس های قدرتمند انرژی هستند. از زمان‌های قدیم، انسان‌هایی که به سطوح بالای هوشیاری رسیده بودند قدرت افکار را درک کرده بودند. هر چیزی با فکر شروع می‌شود،افکار باعث ظهور وضعیت‌ها و رویدادهای مختلف می‌شود. منبع

جذب ثروت
جذب ثروت

مقدمه‌ای بر قدرت  مغز

برای استفاده کامل از قدرت مغز، باید بدانید که هر چیزی از انرژی ایجاد شده است. مختصر و مفید بگویم، هر چیزی که می‌بینیم، احساس می‌کنیم یا لمس می‌کنیم از انرژی است. صندلی یا تختخوابی که روی آن می‌نشینید و کامپیوتر ، تبلت یا موبایلی که با آن این مطلب را می‌خوانید همگی از انرژی تشکیل شده‌اند. خانه، اداره، ماشین و هر چیز دیگری از انرژی تشکیل شده‌ است. اتفاقاتی که در زندگی ما رخ می‌دهند توسط انرژی افکار ما جذب می‌شوند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. قدرت مغز می‌تواند بر زندگی و سرنوشت ما تاثیر بسزایی داشته باشد. البته، موضوع مغز انسان بسیار پیچیده است که ما نکاتی را به صورت کلی بیان خواهیم کرد .

قدرت  مغز
قدرت  مغز

ارتباط مغز با انرژی

افکار دارای فرکانس های قدرتمند انرژی هستند. از زمان‌های قدیم، انسان‌هایی که به سطوح بالای هوشیاری رسیده بودند قدرت افکار را درک کرده بودند. هر چیزی با فکر شروع می‌شود،افکار باعث ظهور وضعیت‌ها و رویدادهای مختلف می‌شود.
وقتی فردی در سطح خودآگاه به یک اندیشه بارها و بارها فکر می‌کند باعث ایجاد یک سری دستور و برنامه برای ذهن ناخودآگاهش می‌شود. ذهن ناخودآگاه به نوبه خود مثل یک فرستنده عمل کرده و این اندیشه‌ها یا همان انرژی‌ها را به جهان بیرون مخابره می‌کند. پس از مدتی این فرد شروع به جذب رویدادها، اشخاص و اشیای مشابه افکارش از جهان پیرامونش به زندگی خود می‌کند.
این قدرتی است که هر مرد یا زنی می تواند از آن برای ایجاد یا کسب هر چیزی که می‌خواهد اعم از پول، ثروت، موفقیت، روابط، شریک زندگی یا آرامش روحی استفاده کند.
چیزی که باید بدانید پویایی قدرت مغز است. با عملکرد خودآگاه و ناخودآگاه مغز و قانون جذب آشنا شده و بعد خودتان را برای استفاده از این قدرت در جهت ایجاد و کسب پول و ثروت یا شغل و همسر در زندگی‌تان استفاده کنید. اجازه دهید دوباره به این مفهوم اشاره کنم که هر چیزی از انرژی ایجاد شده است.

ارتباط مغز با انرژی
ارتباط مغز با انرژی

دانش آموخته دوره آموزشی مغز ثروت ساز و ثروت کوانتومی

پول چیست؟

پول انرژی و نیروی قدرتمندی است. در جهانی که ما در آن زندگی می‌کنیم، پول به عنوان نمادی از انرژی و قدرت در نظر گرفته می‌شود. مثل همه انرژی‌های موجود در جهان، پول هم از یک سری قوانین جهانی پیروی می‌کند.

پول و مغز

با دانستن این قوانین و عمل به آنها می‌توانیم خودمان را به یک آهن‌ربای قدرتمند برای جذب پول تبدیل کنیم که به موجب آن ثروت و موفقیت در مسیر ما قرار خواهد گرفت. همه ما از اهمیت کار سخت، عزم و اراده و اشتیاق برای کسب پول آگاه هستیم. با این حال، قوانین دیگری هم برای جذب پول، ثروت و موفقیت وجود دارد. وقتی از آنها پیروی کنید از راه‌هایی که حتی به ذهن‌تان هم خطور نمی‌کند پول را به سمت خود جذب خواهید کرد.

پول و مغز
پول و مغز

قوانین مغز

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که توسط قوانین مشخصی اداره می‌شود. این قوانین همیشه و روی همه افراد و در همه مکان‌ها در حال تاثیرگذاری هستند. به عنوان نمونه، قانون جاذبه، قانون علت و معلول(برای هر اثر و معلولی در جهان یک علت وجود دارد)، قانون حرکت زمین حول محور خود و به دور خورشید و … وجود دارد. حتی جزر و مد هم توسط حرکت ماه اداره می‌شود.

رازهای استفاده از قدرت مغز

همانطور که متوجه شدید، پول فقط پول نیست، پول انرژی هم هست به راحتی برای شما مثال میزنم آیا وقتی جیبتان پر پول است حال بهتری از لحاظ روحی و جسمی در مقایسه با وقتی که آه در بساط ندارید احساس نمیکنید ؟
با استفاده از قدرت مغز می‌توانید پول را هم مثل هر چیز دیگری به جذب کنید. برای استفاده موفقیت‌آمیز از قدرت مغز در جهت جذب و کسب پول بیشتر باید افکار و باورهای درستی درباره پول داشته باشید.

قدرت مغز
قدرت مغز

۱- با تغییر خودتان شروع کنید

اگر می‌خواهید یک مرد یا زن ثروتمند شوید چه میلیونر و چه میلیاردر، باید به انسان متفاوت دیگری تبدیل شوید. احتمالا درک این مورد که راهی که امروز و از سالها قبل در پیش گرفتید شما را به ثروت نخواهد رساند برای شما سخت نباشد ، پس تغییر الزامی است.

۲- باورهای محدود را کنار بگذارید

این مهمترین گام است. شما مجبورید هر باور محدودی که درباره پول در طول این‌ سالها کسب کرده‌اید را کنار بگذارید.

چرا سعی نمی‌کنید این مورد را تست کنید؟
یک قلم و کاغذ بردارید و همه افکار و باورهایی که درباره پول دارید را بنویسید. دنبال کلمه‌ای باشید که نشان دهنده‌ی این باورهای محدود در ذهن شماست مثل “من از عهده‌اش بر نمیام” یا “پول درآوردن سخته” یا “وضعیت اقتصادی خرابه” یا “من پول ندارم” یا “پول که علف خرس نیست که همینجوری بدستش بیاورم”.
برای کنار گذاشتن این افکار بهتر است جملاتی مخالف با باورهای محدودتان بنویسید. برای نمونه، اگر باور دارید که هیچ وقت پول کافی نخواهید داشت پس در مقابل آن جمله‌ی تاکیدی مثل “من همیشه بیش از نیازم پول دارم” را بنویسید و آن را با خودتان تکرار کنید.

قدرت مغز
قدرت مغز

۳- عبارات تاکیدی

جهان و موقعیت ما بازتابی از حالات ذهنی ماست مثلا هر چقدر ما مثبت‌اندیش باشیم و به زیبایی ها فکر کنیم بهره بیشتری از شادی و موفقیت خواهیم داشت و بر عکس هر چقدر بدبین و منفی‌باف باشیم رنگی از خوشی در زندگی نخواهیم دید
.خب در راستای تبدیل یک ذهن منفی به مثبت راهکارهای متعددی از سوی روانشناسان و کسانی که در زمینه علوم فراروانشناسی فعالیت می‌کنند پیشنهاد شده که یکی از آنها استفاده از عبارات تأکیدی می‌باشد.
عبارات تأکیدی جملات و عباراتی کوتاه هستند که شخص با توجه به خواسته ای که دارد و رعایت اصولی ویژه آنها را یادداشت می‌کند و در فواصل زمانی مشخص چندین و چند بار تکرار می‌کند تا اینکه پس از مدتی به خواسته خود می‌رسد.
اصل این فرضیه بر این است که به هر چه فکر کنی به همان سمت خواهی رفت و هر آنچه را در ذهنت تصور کنی و تجسم قوی‌ای از آن ایجاد کنی و در فواصل زمانی به طور مداوم به آن بیاندیشی حتما و بدون استثنا به آن خواهی رسید. بر این اساس و برای آشنا کردن ذهن و بارور کردن افکار ، عبارات تأکیدی را تنظیم می‌کنند.

قدرت مغز
قدرت مغز

۴- رویاهای بزرگ داشته باشید

“وقتی مردم رویاپردازی را متوقف کنند، مرگ آنها فرا می‌رسد.” برایان ویلیام
اصل اساسی برای هر موفقیتی این است که مدام به خود یادآوری کنید : جایی که هستید و کسی که هستید تنها به خاطر خودتان است. موقعیتی که اکنون در آن قرار دارید تنها به خاطر تصمیمی است که خودتان گرفته‌اید. شما تصمیم‌هایی داشتید که شما را در وضعیت فعلی در زندگی‌تان قرار داده.
نقطه شروع موفقیت‌های بزرگ و پیروزی‌ها همیشه یک جا بوده ، رویای موفقیت و پیروزی !
فقط شما هستید که باید “در رویای رویاهای بزرگ باشید”. هیچ چیزی به این اندازه مهم نیست که محدودیت‌های خود را کنار گذاشته و در مورد چیزهای فوق‌العاده‌ای که می‌توانید داشته باشید و انجامش دهید رویاپردازی کنید. پس رویاپردازی را شروع کنید.
حکیمی میگفت:” شما باید در رویای رویاهای بزرگ باشید تنها به این خاطر که رویاهای بزرگ قدرت به حرکت درآوردن افکار بشر را دارند”.
وقتی شروع به داشتن رویای رویاهای بزرگ کنید، میزان عزت نفس و اعتماد به نفس‌ شما بلافاصله افزایش خواهد یافت و در مورد خودو توانایی‌هایتان درمقابل هر چیزی که اتفاق می افتد احساس مثبت‌تری خواهید داشت.

رویای بزرگ
رویای بزرگ

۵- قبل از اینکه پول کسب کنید باید بهایش را بپردازید

زندگی در طولانی مدت بسیار عادلانه است. زندگی دقیقاً چیزهایی را که در ابتدا تقدیم کرده‌اید را به شما باز می‌گرداند. اگر خودتان را با بهترین مدارک دانشگاهی یا کار سخت یا مهارت‌های خاص تجهیز کنید بر طبق آن به شما پاداش داده خواهد شد.

۶- هدف و دیدگاه مشخصی داشته باشید

اجازه دهید به طور خلاصه مهمترین درسی که از قدرت مغز در ابتدای همین مطالب یاد گرفتیم را یادآوری کنم. دنیا هر چیزی که بخواهید را به شما خواهد داد امّا به شرطی که درخواست شما مشخص و معین باشد. اصل دوم هم این است که برای چیزی که می‌خواهید باید بهایش را هم پرداخت کنید.  شما باید تصمیم گرفته و بدانید دقیقاً چه مقدار پول (یا هر چیز دیگری مثل ثروت، ماشین، خانه یا …) و در چه مدتی می‌خواهید دریافت کنید. وقتی با موفقیت این کار را انجام دادید باید شجاعت داشته باشید و به سراغ اهداف بزرگتر و چیزهای بهتری بروید.

جذب پول
جذب پول

۷- اجازه دهید پول آزادانه در جریان باشد

با جمع کردن پول مانع جریان یافتن آن نشوید . شبیه هر انرژی دیگری ، پول را هم نمی‌توانید در زنجیر کنید. پول نیاز دارد آزادانه حرکت کند تا خود را تقویت کند. ممانعت از قرض دادن به دیگران، یا محکم چسبیدن به آن از جریان آزاد انرژی و جریان آزاد پول جلوگیری می‌کند .
اگر به اطراف نگاه کنید یا تجربیات گذشته را به یاد بیاورید، متوجه می‌شوید تا زمانی که شما به پرداخت صورتحساب قرض‌های خود بی‌میل بوده‌اید پول راکد بوده است، اما وقتی این عادت برعکس شده، یک پرداخت غیرمنتظره را بدنبال آورده یا منبع تأمین پول گشوده شده است.
یک فایده دیگر انجام این کار این است که شما یک سیگنال به ذهن ناخودآگاهتان می‌فرستید که به فراوانی پول باور و ایمان مثبت دارید. وقتی شما باور های منفی را رها کنید و اجازه دهید پول جریان داشته باشد، انرژی جاری خواهد شد و زندگی با جریان منظمی از پول در زندگیتان به شما جایزه خواهد داد. زندگی چیزی را که در درون شماست در وضعیت بیرون شما نمایش خواهد داد . اگر افکار و خلق و خوی خود را مثبت‌تر کنید، مثلا بر میل به تأخیر انداختن یک پرداخت یا ثروت اندوزی غلبه کنید، زندگی به روشی مثبت به شما پاسخ خواهد داد .

جذب پول
جذب پول

نتیجه: فقط در آرزوی پول نباشید. از هم اکنون با استفاده از قدرت مغز شروع به ساخت پول کنید !

بیاین با هم صادق باشیم ، همه ما علاقه مندیم برای اینکه بدانیم چطور میشه ثروت بیشتری به دست بیاریم، و کسب درآمد بیشتری از کارمان داشته باشیم، هر روز به دنبال راه های ساده برای کسب درآمد و ثروت باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *