0
02143000313

اینفوگرافیک: ۱۰ خواب رایجی که انسان ها می بینند و تعبیر آنها

خواب که یکی از لذت بخش ترین مراحل زندگی روزانه بشر محسوب می شود را می توان تعلیق نسبی ادراکات حسی و فقدان سطح هوشیاری دانست که به موجب آن، توهم‌ های بینایی جایگزین تصاویر واضح واقعی می شوند. خواب از چند مرحله تشکیل شده که یکی از آنها REM نام دارد.

این مرحله، حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد از کل خواب بزرگسالان را تشکیل می دهد و جالب است بدانید که رویا در مرحله REM روی می دهد. انسان ها به طور میانگین، ۹۰ دقیقه پس از به خواب رفتن وارد مرحله خواب REM می شوند. همچنین گفته می شود که هر فردی در طول شب، حدود دو ساعت رویا می بیند. این رویاها از نیازها یا باورهای و افکار آن فرد در طول روز تاثیر می گیرند. اما برخی از خواب ها، عمومیت بیشتری داشته و به همین منظور، تعابیری برای آنها نوشته شده است.
به طور مثال، اگر در خواب ببینید که نمی توانید دستشوئی را پیدا کنید، احتمالا به نیازهای برآورده نشده شما مربوط می شود و ممکن است در زندگی واقعی، احساس کنید که برای کارها و مشکلات شخصی خود فرصت کافی ندارید و به استقلال و تنهائی بیشتری نیازمند هستید. اگر برایتان جالب است برخی از رایج ترین تعبیر خواب ها را بدانید، پیشنهاد می کنیم اینفوگرافیک زیر را مشاهده کنید.

اینفوگرافیک: ۱۰ خواب رایجی که انسان ها می بینند و تعبیر آنها

اینفوگرافیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *