0
02143000313

کلیپ انگیزشی کسی که هستی رو به خاطر داشته باش

خودت باش

جای هیچ‌کس نمی‌توانی باشی بهتر از خودت. زندگی آغاز پیدا‌کردن خود است. در این دوران گاهی هویت دست به‌دست می‌شود. اما تلاش برای این‌که پا جای پاي شخص دیگری بگذاریم و بخواهيم درست مثل او باشیم، جز تلف‌كردن وقت حاصل ديگري ندارد. هیچ‌کس خودِ شما نمي‌شود و نمي‌تواند جاي کسی را بگيرد که در درون شماست.

پس چه‌خوب که به جای این‌که بخواهيم درست شبيه دیگران باشيم، تلاش کنیم با الگو‌گرفتن از زندگي كساني كه دوستشان داريم و قبولشان داريم، بهترین نسخه از خودمان را در وجودمان پیدا کنیم و به آن پر و بال بدهیم. چیزهایی را انتخاب كنيد که واقعاً اهميت دارند و فقط برای همان‌ها وقت بگذارید. بعضی چیزها در واقع خیلی مهم نیستند. گاهی اهمیت‌دادن به حرف‌ها و شایعات باعث می‌شود ذهن شما از دسترس خودتان خارج شود و مثل دیگران به‌خودتان بنگرید. حرف فقط حرف است و اگر زیادی از حرفی ناراحت شده‌اید آن را روی کاغذ بنویسید و کاغذ را آتش بزنید و بعد آن‌را برای همیشه فراموش کنید.

هرگز خودت را با دیگران مقایسه نکن. هرکسی نقاط ضعف و قوت خودش را دارد. به‌جای این‌که خودت را با دیگران مقایسه کنی بهتر است نقاط ضعف خودت را بشناسی و آن‌ها را برطرف کنی. اما برای از بین بردن ضعف‌ها قدم اول قبول‌کردن آن‌هاست. هیچ‌چیز بیش‌تر از اعتماد به نفس کاذب، نمی‌تواند توانایی‌ها را از بین ببرد و باعث سرخوردگي انسان بشود. پس کسی که هستی رو به خاطر داشته باش و برای بهتر شدن قدم های مثبتی بردار.

از شما دعوت می کنیم پس از دیدن این کلیپ انگیزشی، نظر خودتان را در همین صفحه برایمان درج کنید…

با سمینارما همراه باشید و این کلیپ انگیزشی رو تماشا کنید.

کلیپ انگیزشی ” رویاهات را به خاطر بیار”

 

کلیپ انگیزشی ” گذشته را فراموش کن”

 

کلیپ انگیزشی ” تغییر ذهن”

 

کلیپ انگیزشی ” دوباره شروع کن”

 

کلیپ انگیزشی ” خودت را از نو بساز”

 

کلیپ انگیزشی ” شکست ناپذیر”

 

کلیپ انگیزشی ” سال جدید، من جدید”

 

کلیپ انگیزشی ” من قهرمان هستم”

 

کلیپ انگیزشی “تولدی دیگر”

 

کلیپ انگیزشی “هدف و تغییر دیدگاه”

 

کلیپ انگیزشی “تولدی در تاریکی”

 

کلیپ انگیزشی “انگیزه قهرمانی”

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *