0
02143000313

۵۰ نشانه‌ای که ممکن است کارآفرین شوید

کارآفرینان گروهی از افراد منحصر به فرد هستند که نه تنها متفاوت فکر می‌کنند بلکخ متفاوت هم عمل می‌کنند. آنها ویژگی‌های شخصیتی، عادات و طرز تفکراتی دارند و با ایده‌هایی مواجه می‌شوند که میان مرز جنون و نبوغ هستند.امّا تنها به این دلیل که شما یک فرد مبتکر هستید و در طول زندگی خود با ایده‌ی جایگزینی بنزین به جای گازوئیل در ماشین روبه رو شدید نمیتوان شما را کارآفرینی خلاق دانست .

ما برای شما لیستی آماده کرده ایم تا بخوانید و شاید نشانه های کارآفرینی را در خودتان پیدا کنید ؛ لطفاً لیست زیر را چک کنید شاید استعداد خود را در زمینه کارآفرینی کشف کنید . ممکن است همه این ویژگی‌ها یا مهارت‌ها را نداشته باشید، امّا اگر بعضی از آن‌ها را دارید، یک نشانه‌ی خوب است که شما می‌توانید احتمالاً از عهده‌ی یک کارآفرین خلاق بودن برآیید .

50 نشانه ای که ممکن است کارآفرین شوید
۱- ممکن است از خانواده‌ای باشید که اعضای خانواده هیچ وقت برای شخص دیگری کار نکرده‌اند. والدین‌تان برای خودشان کار کرده‌اند. این فکر برای هر کارآفرینی صدق نمی‌کند، امّا تعدادی از کارآفرینان برتر دنیا خانواده‌هایی داشته‌اند که یکی یا هر دو نفر از والدین برای خودشان کار کرده‌اند.
۲- شما همیشه از وضع موجود به شدت ناراحت هستید. شخصی هستید که همیشه از اینکه چرا مردم کارهای روزمره مشخصی را انجام می‌دهند سوال می‌کنید. شما همیشه سعی در بهتر کردن چیزها داشته و خواستار انجام دادن کارهایی هستید که فکر میکنید مفید تر از کارهای فعلی هستند .
۳- شما اعتماد به نفس دارید . تا به حال کارآفرینی را که بدبین و خودآزار است دیده‌اید؟ با این حال باید توجه کنید اگر اعتماد به نفس ندارید، چطور دیگران می‌توانند به شما باور داشته باشند؟ بیشتر کارآفرینان در مورد هر چیزی در اطرافشان خوشبین هستند.
۴- شما مشتاق هستید. دفعاتی بسیاری  هست که شما مقدار زیادی زمان صرف کرده و تلاش میکنید و پولی کسب نمی‌کنید. این اشتیاق و علاقه شماست که شما را در مسیر رفتن حفظ می‌ کند. یک کارآفرین هرگز تسلیم نمی‌شود – هیچ وقت .
۵- شما توانایی ایجاد شراکت از هیچ را دارید. افراد مایل‌اند به شما به خاطر اینکه آدم دوست‌ داشتنی هستید بپیوندید. در بیشتر مواقع این اتفاق به خاطر اشتیاق و علاقه شمانسبت به فکر وایده و کارتان است .
۷- شما زمان بیشتری را با بنیانگذار شرکت‌تان نسبت به همسر و افراد مهم دیگر در خانواده خود می‌گذرانید.
۸- شما هم مثل بیل‌گیتس، استیوجابز و مارک زاکربرگ از دانشگاه ترک تحصیل کرده‌اید.
۹- مسیر رفت و برگشت روزانه شما تا دفتر کارتان از اتاق خواب تا اتاق نشیمن است. شما در منزل کار می کنید.
۱۰-همیشه کارمند پر دردسری بوده‌اید و احتمالاً زیاد اخراج شده باشید. نگران نباشید، شما تنها نیستید کارآفرینی که از کار اخراج نشده باشد که کارآفرین نیست . این را نشانه‌‌ی این که آدم بدی هستید در نظر نگیرید.
۱۱- شما همیشه در مقابل اقتدار مدیر خود مقاومت کرده‌اید و به این دلیل است که شما در حفظ یک شغل با مشکل مواجه می‌شوید.
۱۲- شما باور دارید که بیش از یک تعریف برای امنیت شغلی وجود دارد با به دست گیری کامل یک وظیفه سعی در حفظ آن دارید، شما فهمیده‌اید که شغل شما تا زمانی که در کنترل شماست امن است ، در مقابل آت اعتماد کردن به پیشنهادات یک رئیس است که می‌تواند مسیر شغلی شما را با یک اشتباه نابود کند.
۱۳- بیشتر جارختی شما از تی‌ شرت پر شده است. احتمالا آن را از یک فروشگاه معتبر گرفته‌اید. شاید روی بعضی از آنها لوگو یا اسم شرکت‌تان هک شده است.
۱۴- شما یک طبیعت رقابت ‌جو دارید و از شکست خوردن ناراحت و افسرده نمی شوید . همیشه بعد از شکست می‌دانید که می‌توانید چیزی را بهتر کنید.
۱۵- وقتی صبح بیدار می شوید اولین کاری که می‌کنید این است که اخبار مربوط به نوآوری ها را چک کنید.
۱۶- شما حاضرید در قبال بلیط بازی‌ها، کفش‌ها و هر چیزی که دوست دارید پول پرداخت کنید. تنها موارد نادری هستند که ارزشی بیشتر از پرداخت پول دارند. 😉
۱۷- تصور شما از یک روز تعصیل، یک روز کاری است که هیچ چیزی با وظایفی که واقعاً نیاز به انجام دادن آن دارید تداخل نداشته باشد.
۱۸- شما غیرقابل استخدام هستید، و هیچ چیز اشتباهی در این مورد وجود ندارد. مهارت‌های زندگی با ارزش ‌تر از سیاست‌های اداری معمول است که در کارمندان پیدا می کنید.
۱۹- شما بیشتر از ۶۰ ساعت در هفته کار می‌کنید و با اینحال تنها بیشتر از زمانی که در دبیرستان بودن پول در می‌آورید.
۲۰- می‌خواهید شرکتی که در آن کار میکنید در کنترل و تحت فرمان شما باشد. معمولاً دوست دارید بر چیزهایی که در شرکت‌ اتفاق می‌افتد نظارت کنید.
۲۱- شما فرصت‌ها را در هر جایی می‌بینید. برای مثال، داخل یک ساختمان قدم می‌گذارید و در مورد ارزش خود ساختمان یا شرکتی که داخل آن است کنجکاو هستید.
۲۳- شما تست شخصیت از خودتان می‌گیرید و در نتیجه شما فردی طرفدار اصلاح عنوان می‌شوید. کسی که هدفمند، خوددار و ایده‌الیست است.
۲۴- شما تشخیص می‌دهید که بهترین صندلی‌ها در کافی‌شاپ یا سالن کنفراس … آنهایی است که به پریز برق نزدیک هستند.
۲۵- شما فردی هستید ، با طرز فکر منطقی با ایده‌هایی که چطور میتوان مسائل به وجود آمده را حل کرد و تا از آنها عبور کنید
۲۷-  شما آدم مردم‌داری هستید. هیچ مشکلی برای ارتباط با مردم ندارید.
۲۸- مرتباً نقل قول‌های استیو جابز و گیتس و … را می‌خوانید تا دلگرم شوید.
۳۰- پیام های زیادی از افرادی که در تویتر دنبال می‌کنید دریافت می‌کنید، حتی بیشتر از دوستان واقعی که در دفتر آدرس‌ تان هستند.
۳۱- شما یک خود شروع کننده هستید و اگر کسی را برای همراهی نیافتید خودتان آستین بالا می زنید و دست به کار می شوید ایت به این معنی است که در یک پروژه تا زمانی که کامل شود تسلیم نمی‌شوید.
۳۲- مهم نیست که چه کاری در طول روز انجام می‌دهید، همیشه به آن به عنوان  یک بازگشت سرمایه نگاه می‌کنید.
۳۳- شما تی ‌شرت و جین را به کت و شلوار ترجیح می‌دهید.
۳۴- شما آدم خیال‌پردازی هستید بله به عنوان یک مخترع یا مبتکر، باید این طور باشید.
۳۵- شما خارج از قاعده فکر می‌کنید ، درسته ! اگر اینطور نباشد، پس چه چیزی تغییر خواهد کرد؟
۳۶- شما یک فرد کاریزماتیک و فریبنده هستید.
۳۷- قوانین روی شما کارساز نیستند. ما نمی‌گوییم که قوانین را زیر پا بگذارید. در عوض، شما به بهره‌وری باور دارید و قوانین را برای اجرای بهتر کارها به زانو در می‌آورید(در اختیار می‌گیرید).
۳۸- شما متوجه شده‌اید که نمی‌توانید هر کاری را به تنهایی انجام دهید. شما ایده دارید و می‌توانید آن را توسعه دهید، امّا می‌دانید برای راه‌اندازی یک کسب و کار در هر کاری مهارت ندارید و باید از دیگران کمک بگیرید.
۳۹- شما بسیار خود رای هستید. این دلیل دیگری است که شما زیاد اخراج می‌شوید.
۴۰- شما غیرقابل پیش‌بینی هستید. به عنوان یک کارآفرین، می‌دانید چیزها چطور به سرعت می‌توانند تغییر کنند.
۴۱- شما از بودن با یک گروه لذت می‌برید. احتمالاً بیشترین انرژی را وقتی با گروهی بیش از ۴ نفر عضو کار می‌کنید دریافت می‌کنید.
۴۲- شما مصمم هستید. باید غیرممکن‌ها را ممکن کنید.
۴۳- شما حمایت دوستان و خانواده‌تان را دارید. این‌ها کسانی هستند که شما دارید. و در طول مسیر شما را حمایت خواهند کرد.
۴۴- برای شما عادی است که زیر میزتان چرت بزنید.
۴۵- شما تحقیقات بازار را انجام داده اید. می‌دانید که فقط داشتن ایده‌ی فوق‌العاده به معنای سودآور بودن آن نیست. امّا احتمالاً در حال حاضر می‌دانید که چه کسانی مشتری شما خواهند بود
۴۶- شما خودتان را با افراد با کیفیت احاطه کرده‌ایید، نه انگل‌هایی که باعث سقوط شما می‌شوند.
۴۷- توانایی ساخت چیزی از هیچ را دارید که نشان از نبوغ دیوانه وار شماست. مردم فکر می‌کردند البرت انیشتین قبل از اینکه تئوری نسبیت را ثابت کند احمق است.
۴۹- شما باور دارید که زمان‌تان بیشتر از پول ارزش دارد.
منبع : entrepreneur

اگر به دنبال افزایش کسب درآمد و کارآفرینی هستید، به شما توصیه میکنم فرصت را از دست ندید و سه نوشته زیر را همین الان بخوانید :

[yt_promotion_box type=”none” align=”center” title=”پکیج آموزشی از ایده تا عمل – کارآفرینی” title_color=”#fff” button_text=”برای مشاهده محصول کلیک کنید” button_link=”https://www.seminarema.com/idea-to-execution.html#yt-shortcode” width=”100″ target=”_blank” promotion_color=”#fff” promotion_background=”#4e9e41″ promotion_radius=”0px” button_color=”#fff” button_background=”#2e6b24″ button_background_hover=”#e81f2e” button_radius=”0px” ] اکثر کارآفرینان صاحبان کسب و کار کوچک هستند، اما همه صاحبان کسب و کار کوچک کارآفرین نیستند. کارآفرینان خلاق و نوآور هستند؛ آنها در مورد پیدا کردن یک جریان درآمد که تا حد زیادی با شور و شوقشان مطابقت داشته باشد هیجانزده هستند.[/yt_promotion_box]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *