0
02143000313

رویاهای بزرگ داشته باشید و بدون محدودیت زندگی کنید + ویدئو

رویاهای بزرگ داشته باشید

رویاهای بزرگ داشته باشید

“وقتی مردم رویاپردازی را متوقف کنند، مردن آنها شروع می شود .” برایان ویلیام
اصل اساسی برای هر موفقیتی این است که مدام به خود یادآوری کنید : جایی که هستید و کسی که هستید تنها به خاطر خودتان است. موقعیتی که اکنون در آن قرار دارید تنها به خاطر تصمیمی است که خودتان گرفته‌اید. شما تصمیم‌هایی داشتید که شما را در وضعیت فعلی در زندگی‌تان قرار داده.

اصل اساسی برای هر موفقیتی این است که مدام به خودمان یادآوری شویم: جایی که هستیم و کسی که هستیم تنها به خاطر خودمان است. موقعیتی که اکنون در آن قرار داریم تنها به خاطر تصمیماتی است که خودمان گرفته‌ ایم. ما تصمیماتی داشتیم که ما را در وضعیت فعلی در زندگی‌ مان قرار داده. منبع

 

تفکر مثبت

اگر بخواهید به جایی به غیر از اینجا رفته و یا شخص دیگری باشید، باید امروز انتخاب کنید، تصمیم بگیرید و در نهایت به جایگاه دلخواه خود برسید و هیچ محدودیتی هم در انتخاب این جایگاه وجود ندارد.
تفکر مثبت زندگی شما را تغییر خواهد داد
موردی بعدی این هست که :”اگر می‌خواهید زندگی‌ بهتری داشته باشید،اول از همه خود شما باید بهتر شوید “. این یعنی جهان بیرونی شما بازتابی از دنیای درون شماست. اگر بخواهید جهان بیرونی‌تان بهتر شود، باید روی بهتر شدن درون خود کار کنید.
اگر می‌خواهید مشتریان بهتر و فروش بیشتری داشته باشید، باید فروشنده بهتر و جذابتری باشید. اگر می‌خواهید کارمند بهتری شوید، باید مدیری بهتر باشید. اگر می‌خواهید کودکان بهتری داشته باشید، باید والدین بهتری باشید. اگر می‌خواهید روابط بهتری داشته باشید، باید شخص بهتری باشید و بزرگترین مشکل این است که دنیا پر از افرادیست که می‌خواهند جهان بیرون‌ شان را تغییر دهند بدون اینکه روی بهتر شدن  چیزی که در کنترل خودشان است کار کنند، یعنی فکرشان.
تفکرتان را تغییر دهید.

مورد دوم اینکه :”اگر فکر خود را تغییر دهید، کیفیت زندگی‌تان را تغییر خواهد داد” و بعد از اینکه بتوانید کیفیت تفکرتان را به طور مداوم تغییر دهید، محدودیتی برای اینکه بتوانید هر بخش از زندگی‌تان را در هر جهتی تغییر داده و بهتر کنید وجود ندارد.
بهتر است نسبت به خودتان و امکاناتتان تفکر مثبت داشته باشید تا تفکر منفی. امّا خطر اینجاست که تفکر مثبت به آرزو و امید مثبت تبدیل شود. داشتن آرزو و امید مثبت می‌تواند فرد را به یک بازنده شاید و خوش‌بین تبدیل کند. اجازه ندهید این اتفاق بیافتد.

رویای بزرگ
رویای بزرگ

قدرت آگاهی مثبت

بهتر از “تفکر مثبت”، “آگاهی مثبت” است. این حالت ایجاد می شود که گام‌هایی برداشته اید و کارهایی  را انجام می‌دهید که شما را به نقطه‌ای که کاملاً می‌شناسید. وقتی به نقطه‌ای که می‌شناسید رسیدید، مهم نیست چه اتفاقی در جهان بیرون می‌افتد، حتی اگر همه ی چیزی که بدست آوردید را از دست بدهید، آنها را دوباره بدست خواهید آورد و حتی بیشتر، چون می‌دانید چطور آن را انجام دهید.
می‌خواهم یک ایده را با شما به اشتراک بگذارم که برای من و هزاران مرد و زن و بسیار موفق دیگر هم مفید بوده‌اند . این روشی برای تفکر و نگاه به جهان درون‌‌ است که به شما اجازه میدهد فرد خلاق ‌تر، با اعتماد به نفس‌تر و خوش‌بین‌تری در هر کاری که انجام می‌دهید باشید. این تکنیک‌ی ساده، قدرتمند و ثابت شده‌ است که می‌توانید برای دور انداختن محدودیتهای تحمیلی و حرکت به سمت درک استعدادهایتان استفاده کنید .

رویای بزرگ
رویای بزرگ

رویاهای بزرگ داشته باشید، شما هیچ محدودیتی ندارید

نقطه شروع موفقیت‌های بزرگ و پیروزی‌ها همیشه یک جا بوده ، رویایی موفقیت و پیروزی !
فقط شما هستید که باید “در رویای رویاهای بزرگ باشید”. هیچ چیزی به این اندازه مهم نیست تا جلوی این که محدودیت‌های خود را کنار بگذارید و در مورد چیزهای فوق‌العاده‌ای که می توانید داشته باشید و انجامش دهید رویاپردازی کنید را بگیرد پس رویا پردازی را شروع کنید.

حکیمی میگفت:” شما باید در رویای رویاهای بزرگ باشید تنها به این خاطر که رویاهای بزرگ قدرت به حرکت درآوردن افکار بشر را دارند”.
وقتی شروع به داشتن رویای رویاهای بزرگ کنید، میزان عزت نفس و اعتماد به نفس‌ شما بلافاصله افزایش خواهد یافت و در مورد خودو توانایی‌هایتان  در مقابل هر چیزی که اتفاق می افتد احساس مثبت‌تری خواهید داشت.
شما چطور ؟ چه رویاهایی دارین و آیا رویاهاتون رو میفروشید ؟

رویای بزرگ
رویای بزرگ

منبع: briantracy

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *