0
02143000313

چطور موفقیت هایتان را جشن می گیرید؟

چطور موفقیت هایتان را جشن می گیرید؟

هدفگذاری و برنامه ریزی سال جدید

نزدیک شدن به پایان سال فرصتی خوبی در اختیار ما می گذارد تا به مسیری که امسال تا به این لحظه طی کرده ایم نگاه کرده و در مورد آن فکر کنیم. اینکه چه اهدافی داشتیم و تا چه اندازه به آنها رسیده ایم و همچنین فرصت خوبی است که با توجه به نتایج مان تا به این لحظه برای سال جدید هم هدفگذاری و برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم. علاوه بر اینها این لحظات فرصت مناسبی است تا موفقیت هایی که در طی سال کسب کردیم را جشن بگیریم. اصلاً آیا شما موفقیت هایتان را جشن می گیرید؟ اگر پاسخ تان مثبت است به ما بگویید چطور جشن می گیرید؟

شما هر بار که موفقیت هایتان را جشن می گیرید و منظور ما در اینجا جشن گرفتن های پرهزینه و آنچنانی نیست. دعوت کردن خودتان به یک نوشیدنی خوش طعم هم می تواند یک نوع جشن گرفتن باشد. جشن گرفتن موفقیت ها از کوچک تا بزرگ باعث می شود میل درونی عمیق تری در شما ایجاد شود که زمینه را برای موفقیت های بعدی محیا می کند.

موفقیت تحصیلی
موفقیت تحصیلی

در ابتدا ، بیایید تعیین کنیم که “موفقیت کوچک” چیست.هر چیزی که شما به دست می آورید در حالی که با اهدافتان همسو است،پیروزی کوچک تلقی می شود.پیروزی های کوچک می تواند به کار ، روابط شخصی یا شغلی ، تغییر عادت و اساساً همه ی جنبه های زندگی مربوط باشد. دستیابی به موفقیت های کوچک آسان است ، خصوصاً اگر خود انتقادی و کمال گرایی از ویژگی های شما باشد منبع 

امّا هر کس شیوه ی متفاوتی نسبت به جشن گرفتن موفقیت هایش دارد. برای این منظور تحقیقی صورت گرفته و این سوال مطرح شده که افراد چطور موفقیت هایشان را جشن می گیرند و پاسخ های متعددی دریافت کردند. در اینجا قصد داریم چند نمونه از این پاسخ ها نسبت به این سوال را به شما معرفی کنیم.

  • من از موفقیت هایم انرژی می گیریم تا بتوانم گام هایی در جهت اهداف بعدی ام بردارم.
  • به صندلی تکیه می دهم و یک فنجان قهوه می نوشم و نسبت به هر آنچه دست پیدا کرده ام فکر می کنم. پس از همه اینها سپاسگذاری ام را به جا می آورم و از این انرژی که کسب کردم برای حرکت کردن به سمت جلو استفاه می کنم.
  • با تحسین فرزندانم را تماشا می کنم. آنها قویتر از چیزی هستند که من بودم. آنها کسانی هستند که به من اجازه می دهند تا هر کدام از موفقیت هایم را ببینم.
  • به دنبال راهی می گردم که این موفقیت را با افرادی که به من در این راه کمک کردند به اشتراک بگذارم.
  • با یک نفس عمیق حساب شده که فضایی برای سپاسگزاری و گرفتن انرژی مجدد برای هدف بعدی ام در اختیار من می گذارد.
  • من با کسی که بیشتر از همه به او اهمیت می دهم جشن می گیرم. ما هر کاری که در آن لحظه به ذهن مان خطور می کند را انجام می دهیم. بدون هیچ برنامه ای، فقط رفته و تجربه می کنیم.
موفقیت
موفقیت

شما چطور موفقیت هایتان را جشن می گیرید؟

لطفاً در بخش نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *