0
02143000313

چگونه شخصیتی کاریزماتیک و محبوب همه کسب کنیم ؟

تا به حال با کسی ملاقات داشته‌اید که فوراً شما را با شخصیتش متقاعد کند؟ آنها انرژی مسحور کننده و فوق‌العاده‌ای دارند که فوراً شما را به سمت خودشان جذب می‌کنند. شما کاملاً توجه‌تان به هر کلمه‌ای که می‌گوید جلب شده و نمی‌توانید در مقابل آنها مقاومت کنید. طوری که اگر آنها به شما این انرژی فوق‌العاده را می‌دادند، احساس شگفت‌انگیزی در مورد خودتان می‌کردید.

چگونه شخصیتی کاریزماتیک و محبوب همه کسب کنیم ؟

کاریزما یک نیروی جذب کننده است. کیفیتی است که اعتماد به نفس و قدرت را نشان داده، وفاداری و تحسین دیگران را در پی دارد. بعضی از مردم به طور طبیعی با شخصیتی کاریزماتیک به دنیا آمده‌اند، امّا هر کسی می‌تواند با کمی تمرین شخصیت کاریزماتیکی کسب کند.


متفکر اسرارآمیز


برای افزایش کاریزما، شما باید روی ایجاد یک شخصیت اسرارآمیز کار کنید. یک شخص کاریزماتیک، کسی است که خیلی اوقات تا حدودی غیرقابل پیش‌بینی و اسرارآمیز ظاهر می‌شود. آنها این نیرو را دارند که به طور طبیعی مردم را به سمت خودشان جذب می‌کنند. آنها به اندازه‌ای که دیگران را علاقمند نگه دارند درباره خودشان اطلاعات می‌دهند. با این وجود فضای اسرارآمیزشان را حفظ می‌کنند، به طوریکه مردم تمایل زیادی برای حدس زدن و دانستن بیشتر دارند. چیزی که به رمز و راز و جذابیت آنها اضافه می‌کند این واقعیت است که آنها به طور باور نکردنی الهام‌بخش و نترس ظاهر می‌شوند. به عبارت دیگر، آنها از طریق اقدامات شجاعانهشان به مردم الهام می‌بخشند.

چگونه شخصیتی کاریزماتیک و محبوب همه کسب کنیم ؟

7 روش برای اینکه دیگران حس مهم‌ و با ارزش بودن داشته باشند


شخصیت قوی و غیرقابل مقاومت


کاریزما یک کیفیت بسیار مسحورکننده است. به طور طبیعی مردم را به سمت خودش کشیده و از نظر احساسی آنها را تحریک می‌کند.  شخص کاریزماتیک معمولاً بسیار قابل اعتماد، مشتاق، مودب، گشاده‌رو، علاقمند، با ذهنی باز و متواضع ظاهر می‌شود. این خصوصیات، البته ارتباط دهنده هستند، یعنی کمک می‌کنند تا شخص کاریزماتیک با مردمی که دوروبرش هستند از نظر احساسی ارتباط برقرار کند. به منظور کسب کاریزمای بیشتر، باید برای وارد کردن هر کدام از این ویژگی‌ها به شخصیت‌تان کار کرده و بعد از آنها برای توسعه روابط عمیق‌تر با کسانیکه تعامل می‌کنید استفاده کنید.

چگونه شخصیتی کاریزماتیک و محبوب همه کسب کنیم ؟

10 کاری که از انجام دادن آنها در دهه چهارم زندگی‌تان سخت پشیمان خواهید شد


جلب توجه کننده


کاریزما معمولاً از طریق صدایی که استفاده می‌کنیم و کلماتی که صحبت می‌کنیم ظاهر می‌شود. شخص کاریزما خودش را با اطمینان، قدرت و با علاقه و باوری راسخ معرفی می‌کند. شخص کاریزماتیک می‌داند چطور از صدایش برای متقاعد کردن مردم استفاده کند. آنها به عنوان مثال تن صدایشان را عوض کرده و از مکث کردن برای ایجاد علاقه استفاده می‌کنند. برای کسب کاریزما باید روی بهبود صدایتان و اینکه چطور در موقعیت‌های اجتماعی دیده می‌شود کار کنید. معرفی خودتان به طور واضح را تمرین کنید. آهنگ صدایتان را تغییر دهید و از کلمات احساسی برای جلب توجه مردم به سمت گفتگویتان استفاده کنید.

چگونه شخصیتی کاریزماتیک و محبوب همه کسب کنیم ؟

افراد مشهور و ثروتمند کنونی که روزگاری در داخل خودرو های خود زندگی می کردند


برقرارکننده روابط عمیق


البته که کاریزما تنها از طریق صدای شما بروز نمی‌کند، بلکه مهم‌تر از همه از طریق حرکات و ژشت‌های بدن‌ شما ظاهر می‌شود. فرد کاریزماتیک روابط عمیقی با افرادی که دوروبرشان هستند می‌سازند. آنها این کار را با بازتاب و مطابقت دادن حرکات، حالات چهره و رفتار مردم با استفاده از بدن‌شان انجام می‌دهند. آنها می‌دانند که روابط عمیق همه چیز است. آنها تا زمانیکه با کسی ارتباط عمیق داشته باشند، می‌توانند توجه کامل آنها را در اختیار داشته باشند. شما هم می‌توانید با استفاده از تکنیک‌های بازتاب-تطبیق و ساختن روابط عمیق با افرادی که دوروبرتان هستند کاریزمای بیشتری کسب کنید.

چگونه شخصیتی کاریزماتیک و محبوب همه کسب کنیم ؟

۹ فاکتور مهم که شخصیت شما بر اساس آن قضاوت می‌شود


جویای توجه دیگران


شخص کاریزماتیک همیشه از در مرکز توجه بودن لذت می‌برد. آنها این کار را با استفاده از گفتن داستان‌های جذاب انجام داده و با استفاده از شوخی مردم را به سمت دنیای خودشان جذب می‌کنند. شخص کاریزماتیک قدم‌های بزرگی بر می‌دارد تا مردم احساس مهم و با ارزش بودن کنند. آنها این کار را با پرسیدن سوالاتی که مردم را تشویق به صحبت کردن در مورد زندگی، اهداف، رویاها و آرزوهایشان می‌کنند انجام می‌دهند. نشان دادن این سطح از علاقه به دیگران، به طور طبیعی مردم را بیشتر به آنها علاقمند می‌کند.

چگونه شخصیتی کاریزماتیک و محبوب همه کسب کنیم ؟

چگونه می توان نگرانی از طرز فکر دیگران در مورد خود را نادیده گرفت؟


نفوذ و تاثیر اجتماعی


به همان اندازه که کاریزمای بیشتری کسب می‌کنید، به طور طبیعی نفوذ و تاثیر بیشتری در زندگی افرادی که دوروبرتان هستند خواهید داشت. مردم شروع به دنبال کردن شما می‌کنند و به بازخوردها و نظرات شما بها می‌دهند. کاریزما چیزی است که به طور طبیعی مردم را ترغیب می‌کند. البته این کار در ابتدا از طریق استفاده از تعارف سخاوتمندانه که باعث می‌شود مردم احساس خاص و با ارزش بودن کنند انجام می‌شود. بعد کاریزما از آن به عنوان بستری برای بهتر کردن احساس مردم نسبت به خودشان و هیجان‌زده شدن نسبت به آینده‌شان استفاده می‌کند. البته با این کار احترام مردم را بدست آورده و در نهایت به شخص کاریزما کمک می‌کند تا تاثیر و نفوذ بیشتری در زندگی آنها داشته باشد.

چگونه شخصیتی کاریزماتیک و محبوب همه کسب کنیم ؟

این کلمات را از دایره لغات خود حذف کنید تا شاد شوید


نتیجه گیری:


چرا تعداد کمی از افراد موفق به کسب کاریزما می‌شوند؟ خب، چون این کار نیاز به تلاش و کار زیادی دارد. کاریزما چیزی نیست که به طور طبیعی در افراد وجود داشته باشد. کاریزما چیزی است ما باید به طور آگاهانه و به مرور روی توسعه آن تمرکز کنیم.
مطمئناً برونگراها در توسعه کاریزما کار راحت‌تری نسبت به درونگراها دارند. هرچند، کاریزما لزوماً نیازی به بیان با صدای بلند و رسا ندارد. کاریزما می‌تواند از شکل‌های نفوذ و تاثیرگذاری آرام‌تر برای جلب توجه مردم استفاده کند. بنابراین کاریزما فقط یک فرم خاص نیست، بلکه می‌تواند در شکل‌های مختلف ظاهر شود.
در پایان، کسب کاریزمای بیشتر اساساً نیازمند این است که کاری کنید که مردم در حضور شما احساس راحتی بیشتری کنند. هر چه احساس راحتی بیشتری کنند، سریعتر می‌توانید روی آنها تاثیر و نفوذ داشته باشید.

منبع: iqdoodle | seminarema.com

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *