0
02143000313

شخصیت زنان

شخصيت زنان

-يک زن هرگز از ابراز عشقهاي مرد زندگيش خسته نخواهد شد. به زبان آوردن دوستت دارم موجب مي شود که زن به عشق واقعي مرد زندگيش پي ببرد و آن را احساس کند.
-يک زن به دريافت عاشقانه چند شاخه گل، هداياي کوچک و ابراز عشقهاي بي اختيار، عشق مي ورزد.
-وقتي زني عاشق مي شود، احساس زيبايي و زنانگي در او به چندين برابر مي رسد.
-زنان ابتدا کيمياي روح و عاطفه را احساس مي کنند و بعد به کيمياي جسم پي مي برند.

-وقتي مردي با دلسوزي و توجه به مشکلات زن گوش مي سپارد و از ارائه راه حل مي پرهيزد، احساس عشق و بلوغ را در او دو چندان مي کند.
-هميشه زنان به همان اندازه اي که در توان دارند بخشش مي کنند و در اين زمان به خاطر مي آورند هنگامي که آنان بخشش نياز داشتند تا حدودي کمتر از اين اندازه به ايشان بخشيده شده است.
-يک زن به دريافت عاشقانه چند شاخه گل، هداياي کوچک و ابراز عشقهاي بي اختيار، عشق ميورزد.
-وقتي زني عاشق ميشود، احساس زيبايي و زنانگي در او به چندين برابر مي رسد.
-هدف يک زن در برقراري رابطه جسماني، شور شهواني نيست. بلکه مقصود او لذت بردن از صميميت، عشق و ملاطفت در کنار شور جسماني است.
-مردها همواره بايد بدانند که هر گاه زني رنج و عصبانيت خود را بيرون بريزد و آشکار نمايد، احساس آسايش و آرامش بيشتري مي کند.

روش هايي براي مردان در ارتباط با زنان

-در تصميم گيريهايي که به او منسوب است او را دخيل بدانيد.
-به او اثبات کنيد که نيازش داريد و به نظراتش احترام قائل هستيد.
-به او اثبات کنيد که خوشحالي او برايتان از همه چيز مهمتر است.
-از خودش بپرسيد که چه دوست دارد.
-ليستي از چيزهايي که دوست دارد را بنويسيد و گهگاهي او را غافل گير کنيد.
-به اتفاقاتي براي همسرتان مي افتد اهميت دهيد.
-نگراني خود نسبت به احساس او درباره خودتان را مخفي نکنيد.
-به صحبت ها و نیازهای آنها گوش کنید.
-انرزي خود را فقط رو آنها تمرکز کنيد.
-در مورد افکار و احساسات خود با آنها صحبت کنيد.
-مهر و عشق خودتان را به همسرتان هديه کنيد.
-در مقابل ديگران از همسرتان تعريف کنيد.
-هنگامي كه آقايان در جايي هستند كه نمي‌توانند آشكارا به همسرشان ابراز علاقه كنند به وي نگاه كرده، لبخند گرمي نثارش كنند.
-خانم‌ها علاقمند هستند كه طرف مقابل، آن‌ها را غافلگير كند بنابراين آقايان لازم نيست كه هداياي گران قيمتي براي همسرشان تهيه‌ كنند بلكه فقط كافي است كه اين كار را از صميم قلب انجام بدهند.
-آقايان بايد براي همسرشان يك شنونده خوب باشند و براي افكار و عقايد همسرشان ارزش قائل شوند. به بهترين نحو با وي صحبت كرده و در حين مكالمه با وي ارتباط چشمي برقرار كنند و نيز به جاي آنكه در مورد ظاهر همسرشان صحبت كنند كمي به باطن همسرشان هم علاقه و تمايل نشان داده، استعدادهاي خاص وي را بيان كرده و تحسين كنند.

خصوصيات ديگر زنان

رازداري نکردن

يکي از مسائلي که بين مردها و زن‌ها هميشه اختلاف است مرز بين چيزي است که بايد بيرون از خانه گفته شود و چيزهايي که نبايد گفته شود. زن‌ها به خاطر ويژگي پيوندجويي معمولاً هم‌ مرزها را بازتر مي‌گيرند و هم تعداد آدم‌هايي که مي‌توان چيزهايي را که در ذهن مردها خصوصي است به آنها گفت. يک زن ممکن است در اتوبوس بين شهري سر درددل را به يک کنار دستي غريبه باز کند و خصوصي‌ترين چيزهاي زندگي‌اش را به او بگويد. اتفاقي که در مورد مردان تقريباً غيرممکن است.

خوش‌صحبتي

مردان معمولاً از اين شکايت دارند که همسران‌شان خيلي حرف مي‌زنند. روان‌شناسان هم موافق‌اند زن‌ها و مردها هم در ميزان صحبت کردن و هم در شيوه‌ي صحبت کردن با هم فرق دارند.
عصب‌شناس‌ها مي‌گويند مردان براي حرف زدن فقط از نيمکره‌ي چپشان استفاده مي‌کنند اما زن‌ها از هر دو نيمکره. روان‌شناسان رشد مي‌گويند تجهيزات سخن گفتن (مثلاً تارهاي صوتي) در زن‌ها زودتر از مردان رشد مي‌کند.

شم زنانه

زن‌ها و مردها زبان بدن متفاوتي دارند. زن‌ها لبخند بيشتري مي‌زنند. فضاي شخصي کمتري لازم دارند و معمولاً نزديک‌تر به هم مي‌ايستند. زن‌ها حالت بدني متفاوتي مي‌گيرند و معمولاً دست‌هاي‌شان را به حالت م?دبي به هم قفل مي‌کنند يا حالت دست به سينه مي‌گيرند و پاهاي‌شان را هم به هم نزديکتر مي‌کنند و موقع نشستن آنها را به يک طرف مي‌گيرند.
اما از همه‌ي اينها مهم‌تر اين است که زن‌ها توانايي کشف نشانه‌هاي زبان بدن ديگران را دارند. چيزي که روان‌شناس‌ها به آن مي‌گويند «رمزگشايي». زن‌ها بيشتر از شما مي‌توانند از حالت صورت و بدن‌تان بفهمند چه منظور يا احساسي داريد. بنابراين سعي نکنيد به آنها دروغ بگوييد! ضمن اين‌که چون توانايي شما در اين مورد کمتر است سعي کنيد ذره ذره زبان بدن همسرتان را ياد بگيريد تا بتوانيد ذهن او را بخوانيد. حالا که توانايي طبيعي‌تان در اين مورد کمتر است، لااقل خودتان، خودتان را تربيت کنيد!

حسادت زنانه

زنان دوست دارند آخرين کسي باشند که به قلب شوهرشان وارد مي‌شوند. بعد از آن هم به وسيله‌هاي مختلفي مي‌خواهند در را پشت سرشان ببندند و نگذارند کسي وارد شود. براي زن‌ها حتي از اولين لحظه‌ي آشنايي مهم اين است آيا اين مرد تا آخر عمر به من وفادار خواهد ماند يا نه.
عصب‌شناس‌ها مي‌گويند «احساس خاص بودن» و اين‌که «من تنها زني هستم که در زندگي شوهرم وجود دارد» تأثير فوق‌‌العاده‌اي روي شيمي و مغز زنان مي‌گذارد.

تنوع‌طلبي زنانه

زن‌ها در بسياري از موارد از مردها تنوع‌طلب‌ترند. از مبلمان منزل گرفته تا لباس و آرايش. عصب‌شناس‌ها مي‌گويند اين به جنسيت آنها برمي‌گردد. در مغز مردها براي هر چيزي تقريباً يک مرکز در يک نيمکره وجود دارد، اما مغز زن‌ها حالت عمومي‌تري دارد و براي هر کار چندين مرکز پراکنده در دو نيمکره وجود دارد. غير از اين جسم پينه‌اي که دو نيمکره را به‌هم متصل مي‌کند در زن‌ها ضخيم‌تر‌ است. همين مي‌تواند باعث تنوع‌طلبي آنها شود.علاوه بر اين، تنوع سلول‌هاي مخروطي در چشم زن‌ها باعث مي‌شود آنها رنگ‌هاي بيشتر و دقيق‌تري را درک کنند. يک زن بيشتر احتمال دارد رنگ فيروزه‌اي و لاجوردي را از هم تشخيص دهد، مردها به هر دو مي‌گويند آبي.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *