0
02143000313

پنج راز راجع به نحوه ارتباط زنان

رازهای ارتباطی زنان

زنان دوست دارند حرف بزنند، فکر و احساس خود را بلند بیان میکنند، با جزئیات ارتباط برقرار میکنند، از صحبت کردن بعنوان راهی برای فرار از تنش استفاده میکنند، ناراحتی مردان را دست کم میگیرند.

پنج راز راجع به نحوه ارتباط زنان :

 

راز یک : زنان دوست دارند حرف بزنند زیرا باعث برقراری ارتباط میشود.
راز دو : زنان فکر و احساس خود را بلند بیان میکنند.
راز سه : زنان با جزئیات ارتباط برقرار میکنند .
راز چهار : زنان از صحبت کردن بعنوان راهی برای فرار از تنش استفاده میکنند.
راز پنج : زنان ناراحتی مردان را دست کم میگیرند.

۱- زنان دوست دارند حرف بزنند چون ارتباط را می افریند.

زنان از مردان میخواهند بدانند که زنان نیاز ندارند که حتما دلیل خاصی برای حرف زدن با مرد مورد علاقه خود داشته باشند. حتما دلیل با هدف خاصی نباید وجود داشته باشد زنان خیلی ساده میخواهند حرف بزنند چون عاشق حرف زدن با مرد مورد علاقه شان هستند.
آقایان باید توجه داشته باشند که این یکی از رازهای ارتباطی با زنان است. برای یک زن حرف زدن تنها راهی برای ارتباط و تبادل انرژی است. خود فرآیند حرف زدن به خودی خود هدف است و هدف گرفتن نتیجه بخصوصی نیست.

چند دلیل وجود دارد  که مردان دوست ندارند با زنان حرف بزنند:
► حرف زدن بدون دلیل مشخص اغلب باعث ناراحتی مردان است.
► مردان دوست ندارند کاری را انجام دهند که به نظر خود در آن وارد نیستند.
► مردان روند فکری خود را تجزیه و تحلیل میکنند و فقط نتیجه را اعلام میکنند.

 
۲- زنان افکار و احساسات را بلند بر زبان می آورند.

زنان از مردان میخواهند بدانند که با گوش دادن به حرفهای آنها خواهند فهمید که در دنیای درون زنان چه می گذرد. روند بیان افکار زنان و بلند بلند فکر کردن آنها به زنان فرصت میدهد که آنچه احساس میکنند و یا آنچه که بدان فکر میکنند را تشریح کنند.

مردان در این مورد اشتباهات زیر را مرتکب میشوند :
► آنها فکر میکنند که زنان گیج هستند.
► آنها حرفهای زنان را قطع میکنند چون فکر میکنند این حرفها تمامی مدارند.
► مردان حرفهای زنان را بی کم و کاست خواهند فهمید.

۳- زنان با جزئیات ارتباط برقرار میکنند.

مردان تلاش زنان به جزئیات را بد تعبیر میکنند و فکر میکنند که دارند از آنها بازجویی میکنند یا به حریم خصوصی آنها تجاوز میکنند و عادت زنان به ذکر جزئیات زندگی خود به نظر آنها وقت تلف کردن است و متوجه نمیشوند که در این مورد زنان سعی بر ارتباط دارند.

در این حالت زنان انتظار ندارند که مردان به جزئیات موضوعات مختلف علاقه مند باشند  اما بهتر است مردان در این وضعیت این کارها را انجام دهند:
► وقتی همسرتان با شما جزئیات را در میان می گذارد سعی کنید با عشق گوش کنید. به جای اینکه فکر کنید خدای من باز هم شروع کرد فکر کنید که چطور در صدد ارتباط با شماست و میخواهد خود را با شما تقسیم کند.

► وقتی با زنان حرف میزنید با جزئیات بیشتری حرف بزنید. یادتان باشد که زنان سعی ندارند حوصله شما را به سر ببرند فقط سعی میکنند که با شما نزدیکی فیزیکی داشته باشند.
 

۴- زنان از حرف زدن بعنوان راهی برای فرار از تنش استفاده میکنند.

این روش یکی از بهترین راههای طبیعی است که زنان با استرس خود کنار بیایند. آنها حرف میزنند بارها و بارها از ترسهای خود، نگرانی ها، ناراحتی ها و صدمات خود حرف میزنند تا وقتی که احساس بهتری پیدا کنند.

مردها در اینصورت فکر می کنند که زنان با گفتگو خودشان را تکرار می کنند و به هیچ راه حلی هم دست پیدا نمی کنند.
زنان از مردان میخواهند بدانند که برای زنان صحبت کردن بارها و بارها حول و حوش یک موضوع خاص  انرژی موجود در آن را پخش میکنند.

۵- زنان ناراحتی خود را زیاد بروز نمیدهند.

زنان هماهنگ کننده هستند. برای اینکه زنان اولویت را به عشق میدهند ، آنها به هماهنگی ارزش میدهند و آن را خلق میکنند مخصوصا در رابطه با مردی که دوست دارند. به این علت است که میخواهند ارتباط برقرار کنند و مسایل را روشن کنند که قصد دارند روی رابطه خود کار کنند.

زنان از مردان میخواهند بدانند که :
► برای حفظ آرامش زنان اغلب ناراحتی خود را بروز نمیدهند.
► زنان از حق خود دفاع نمیکنند و نارضایتی خود را به همسر خود نشان نمیدهند.
► زنان این کار را آگاهانه انجام نمی دهند. میخواهند به هر قیمت هماهنگی و آرامش را برقرار کنند و چنان احساسات منفی خود را تصحیح میکنند طوری که خودشان هم آنرا فراموش میکنند.

مردان در این حالت اغلب ناراحتی زنان را دست کم گرفته و احتمالا امیدوارند که با آن روبه رو شوند و یا اوضاع به آن وخامت هم نباشد. ممکن است آنها با خود فکر کنند که اگر آن را انکار کنند و به آن توجه نکنند خود به خود از بین میرود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *