0
02143000313

عادات صحیح خرج کردن پول [راهی برای رسیدن به ثروت]

 

عادات صحیح خرج کردن که باید از نسلی به نسل دیگر انتقال پیدا کنند

بسیاری از عادات و کارهایی که انجام می دهید با آنچه از والدین خود آموخته اید، در ارتباط است. این امور می توانند از تیم ورزشی مورد علاقه شما تا بسیاری از عادات روزمره تان باشد. اما آنچه بسیار اهمیت دارد این است که ما چگونه این پیام ها و رفتارهایی که از والدین خود دریافت کرده ایم را به نسل بعد انتقال دهیم و بهترین پیشنهادهای خود را به فرزندمان را برای بهبود وضعیت زندگی آینده آنها ارائه دهیم.

چنین آموزه هایی که زمان گیر هم نیستند و از پدر و مادرمان دریافت می شوند عمدتا در راس افکار ما قرار می گیرند بنابراین از اهمیت فراوانی برخوردار هستند. از آنجایی که این موضوع بسیار گسترده است در این نوشته تنها به بخش آموزه های مالی ای که توسط «بیزنس اینسایدر» جمع آوری شده پرداخته خواهد شد. این وب سایت با استفاده از نظرات والدین و عادات مثبت و موثر مالی ای که به فرزندان شان آموخته شده، فهرستی از کاربردی ترین ها را جمع آوری کرده است. با توجه به آنچه گفته شد به ۹ مورد از آموزه های مالی ای که والدین امیدوار هستند فرزندان شان برای رسیدن به موفقیت های مالی بیشتر به کار گیرند، آورده شده که با هم به مرور آنها خواهیم پرداخت.

عادات صحیح خرج کردن پول [راهی برای رسیدن به ثروت]

اگر خرج کردن را محدودتر کنید، آزادی بیشتری خواهید داشت چرا که مقروض بودن سبب خواهد شد که شما آن آزادی لازم را نداشته باشید. پس تا آنجا که می توانید این کار را انجام ندهید. اگر هم در مواقعی مجبور به این کار شدید لااقل با تفکر و ذکاوت لازم آن را انجام دهید.

افراد مشهور و ثروتمند کنونی که روزگاری در داخل خودرو های خود زندگی می کردند

عادات صحیح خرج کردن پول [راهی برای رسیدن به ثروت]

لازم نیست هر آنچه در حساب تان وجود دارد را خرج کنید. با انجام این کار خلل های مالی در زندگی شما به وجود خواهد آمد که شاید مجبور شوید، سال ها به پرداخت قسط ها یا مبالغی که قرض گرفته اید مشغول باشید.

عادات صحیح خرج کردن پول [راهی برای رسیدن به ثروت]

اینکه برای بدست آوردن پول کار و تلاش کنید می تواند مفید باشد چرا که با این کار به ارزش واقعی کار کردن و زحمت کشیدن پی خواهید برد.

نقل قول هایی کلیدی از ثروتمندان جهان در رابطه با پولدار شدن

عادات صحیح خرج کردن پول [راهی برای رسیدن به ثروت]

بیشتر ما عادت کرده ایم که برای انجام کارهای بزرگ تر برنامه ریزی های مالی را انجام می دهیم. به عنوان مثال برای رفتن به تعطیلات سال نو برای خانواده برنامه ریزی می کنیم اما از این موضوع غافل هستیم که برای رفتن به یک بازدید ساده از باغ وحش نیز باید کار مشابهی را انجام دهیم.
بسیاری با این موضوع موافق نیستند اما اثرات کوتاه و طولانی مدت آن کاملا ملموس خواهد بود.

اینفوگرافیک: نگاهی به ۱۷ امضای زیبا و جالب از افراد مشهور

عادات صحیح خرج کردن پول [راهی برای رسیدن به ثروت]

خرج کردن در مواقع غیرضروری را کنار بگذارید. یکی از کاربران به این موضوع اشاره می کند که والدینش چندین فرزند داشتند و به دلیل عدم انجام برنامه ریزی مالی خوب نمی توانستند بعد از پایان دوران دبیرستان فرزندان شان را حمایت مالی کنند.

با همسران ثروتمندترین مردان جهان آشنا شوید

عادات صحیح خرج کردن پول [راهی برای رسیدن به ثروت]

یکی دیگر از کاربران در مورد تجربه پدر بزرگ خود می گوید. وی می گوید که پدر بزرگش تمام عمر خود را تنها با داشتن یک آرایشگاه کوچک اداره کرد و میلیون ها دلار پول پس انداز کرد. این مرد متجرب همیشه به نوه خود می گفت که تو از دو راه می توانی پولدار شوی، یکی از طریق قدرت بازو و دیگری از طریق به کار گیری ذهن خود.

دنبال کردن عادات افراد ثروتمند، ثروتمندتان نمی‌کند

عادات صحیح خرج کردن پول [راهی برای رسیدن به ثروت]

یکی از والدینی که اکنون فرزندان شان بزرگ شده اند از تجربه خود چنین می گویند؛ ما آنچه را که نیازهای اولیه فرزندان مان بود از جمله کتاب، تجهیزات ورزشی مناسب برای مدرسه و سایر احتیاجات ابتدایی آنها را برای آنها فراهم می کردیم.
به آنها می گفتیم که اگر دلشان می خواهد بیش از آنچه در اختیارشان قرار گرفته را داشته باشند باید برای آن کار کنند و زحمت بکشند. ما خودمان می دانستیم که بودجه ای که در اختیار فرزندان مان قرار داده بودیم کافی نبود تا آنها بتوانند زندگی با سطح کیفی بالا داشته باشند. آنها برای داشتن زندگی بهتر کار و تلاش کردند و به ارزش پول نیز پی بردند. ما این کار را در محیطی آزمودیم که برخی از دانش آموزان با ماشین های گران قیمت به مدرسه می آمدند. اما با روشی که اتخاذ کردیم بودجه بندی را به فرزندان مان آموختیم و برای آنها فرصت هایی را به وجود آوردیم.
آنها اکنون بزرگ شده اند و از درس هایی که گرفته اند به خوبی در زندگی خود استفاده می کنند.

10 کاری که از انجام دادن آنها در دهه چهارم زندگی‌تان سخت پشیمان خواهید شد

عادات صحیح خرج کردن پول [راهی برای رسیدن به ثروت]

زمانی که می خواهید خرید کنید از خود بپرسید که آیا به آن چیز احتیاج دارید یا تنها آن را می خواهید. اگر تنها آن چیز را می خواهید باید برای خرید آن پول بیشتری پس انداز کنید.

۱۹ تفریحی که ثروتمندان جهان پول های خود را صرف آنها می کنند

عادات صحیح خرج کردن پول [راهی برای رسیدن به ثروت]

با بودجه و آنچه خود دارید زندگی کنید. درگیر دارایی های دیگران نشوید. تنها کارهایی را انجام دهید که خودتان قادر به پرداختن آنها هستید. به همان بودجه ای که دارید قناعت کنید و با پس انداز بیشتر و آرام آرام به ثروت برسید.

منبع: businessinsider

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *