0
02143000313

مانند یک میلیونر فکر کنید

« شما به همان چیزی تبدیل خواهید شد که اکثر مواقع در موردش فکر میکنید». اگر میخواهید ثروتمند بوده و به آرزوهای مالی‌تان برسید، از همان تفکری استفاده کنید که صدها هزار نفر را میلیونر کرده است.
نکته مهم در خصوص الگوهای فکری میلیونرها این است که ، آنها اکثر مواقع به استقلال مالی فکر میکنند.

آن‌ها از نقطه‌ای مشخص در زندگی ، بر اهداف عالی معینی تمرکز کرده و خود را مقید به اجرای فعالیت‌هایی برای کسب آن اهداف کرده‌اند. آن‌ها زندگی مالی خود را سازمان‌دهی کرده و دخل و خرج خود را طوری تنظیم کرده‌اند تا به اهداف مالیشان برسند.

‌پس انداز یا ولخرجی

مردم عادت‌های متفاوتی در مورد پول دارند. اکثر آنها به جای فکر کردن به پس انداز و استقلال مالی به این فکر هستند که چه طور  پولشان را خرج کنند و از این ول‌خرجی لذت می‌برند. در سال ۲۰۰۲ یک و نیم میلیون آمریکایی اعلام ورشکستگی کردند.
هر فردی در زندگی خود به یک تقاطع میرسد. یک سوی این تقاطع به اندوختن و پس انداز نمودن پول ختم شده و مسیر دیگر به ول‌خرجی و مقروض شدن ختم خواهد شد. مانند فردی عاقل  بالغ، خودتان یکی از این دو مسیر را انتخاب کنید .

مسوولیت زندگی مالیتان را به عهده بگیرید

نقطه شروع داشتن استقلال مالی و تبدیل شدن به یک میلیونر خودساخته این است که مسوولیت زندگی مالیتان را خودتان به عده بگیرید. اکثر مردم این کار را نمیکنند. به جای این که خودشان اختیار شغل و پول خود را به دست بگیرند، به شانس اعتماد کرده و اعتقاد دارند که به هر حال کسی برای کمک به آنها پیدا خواهد شد . آنها بلیت های بخت آزمایی خریده ، قمار کرده و همه مدت در نگرانی به سر می‌برند.


[yt_heading style=”flat-green” align=”right” heading=”h3″ color=”#fff” width=”40″ size=”18″ margin=”20″ ] مقالات روانشناسی ثروت [/yt_heading]


پول باارزش، پولی است که در دراز مدت به دست آمده باشد. اکثر افراد ثروتمند، زندگی مالیشان را طوری سازمان‌دهی می‌کنند تا سالانه هشت تا ده درصد سوددهی داشته باشند. آن‌ها نقشه‌ای برای یک شبه پولدار شدن یا به دست آوردن پول باد‌اورده ندارند. آنها صبور و دور اندیش‌اند. آنها خود را موظف به پس انداز نمودن پولشان میکنند و با استفاده از این عادات، دارایی‌شان سال به سال افزایش می‌یابد.
جیم ران (کارشناس امور بازرگانی) نوشته است:

« میلیونر شدن، کار سختی نیست، ولی مهم‌ترین کار نیست، مهم‌ترین بخش میلیونر شدن این است که به فردی تبدیل شوید که بتوانید یک میلیون اولیه را جمع‌ کنید».

اگر می‌خواهید ثروتمند شوید، باید تفکراتتان با تفکرات فردی متوسط که همیشه نگران پول است فرق داشته باشد. باید شخصیت و عاداتی متفاوت را در خود به وجود بیاورید.
هنگامی که به فردی تبدیل شدید که توانستید یک میلیون اولیه را به دست آورید، توانایی این را دارید که دومین و سومین میلیون را هم به دست آورید، حتی اگر حادثه‌ای ناگوار برایتان پیش بیاید که همه‌ی دارایی خود را از دست دهید، باز هم می‌توانید در مدت زمان کوتاهی آن را جبران کنید چون شما به فردی تبدیل شده‌اید که قابلیت میلیونر شدن را دارد. هرگاه به این مرحله رسیدید ، هرگز این قابلیت را از دست نخواهید داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *