0
02143000313

راهکارهایی برای ثروتمند شدن

عده اي بر اين باورند که پول چرك كف دست است، پول خوب نيست، پول زيادي فساد مي‌آورد، پول آدم را به گناه مي‌كشاند، پول زيادي دوري مي‌آورد، پول طمع و حرص مي آورد. بيشتر ايراني‌ها از همان ابتدا با اين تفكرات بزرگ مي‌شوند و چه بخواهند و چه نه، روي تلاش آن‌ها براي كسب پول و همچنين ميزان انگيزه‌شان تاثير مي‌گذارد.

در اينجا چندي از رازهايي که ثروتمندان را به پول و ثروت هدايت کرده است را عنوان مي کنيم:

باور
ثروتمند شدن بستگي به طرز تفكر و باور ما دارد. اگر باور کنيد که رسيدن به ثروت براي شما حتمي است؛ حتما ثروتمند مي شويد. وقتي باور شما رسيدن به هدفي باشد خواه ناخواه تمام افکار ديگر کم رنگ مي شوند ؛ فقط به تلاش براي رسيدن به آن هدف مي پردازيد؛ فکر شما عمل شما را نتيجه مي شود ؛ اعمالتان پس از استمرار به عادات شما تبديل مي شوند ؛ وقتي عادت کرده باشيد که موفق شويد قطعا موفق مي شويد.

روانشناسان معتقد هستند كه ثروتمند شدن ۸۰% ذهني و فقط ۲۰% نتيجه تلاش فيزيكي است .هم اكنون همه چيز و همه كس همه لحظه ها و انرژيها مرا توانگر و ثروتمندم ميكنند و من هم وسيله اي هستم براي رفاه بي نظير ديگران . نيروي جاذبه ام هر روز و هر لحظه ثروتها و نعمتها وآرامش زيبا و افزونتري را به سمت من و زندگيم مي كشاند . در راه موفقيت و ثروتمند شدن شرايط بيروني اصلا مهم نيست مهم خودم افكارم حرفهايم و احساسهاي درونم است .توانگري حاصل حالتي ذهني و گفتاري توانگرانه است .
براي موفقيتِ حتمي، اساس انتخاب شغل بايد علاقه باشد و بس.اصلي ترين ويژگي تمام افراد ثروتمند که با تلاش خود به موفقيت و ثروت رسيده اند، باورِ آنهاست ؛در راه رسيدن به موفقيت و ثروت تنها يک مانع اصلي بر سر راه شماست و آن،”تفکر و باور شما از خودتان” است که اگر اين تفکر همسو با جهت حرکت شما باشد از بزرگترين مانع به “اصلي ترين کليد موفقيت شما” تبديل مي شود.

مثبت انديشي
اگر مي خواهيد احساسات، ديدگاه ها و باورهايتان را نسبت به خودتان تغيير دهيد بايد ذهن تان را با جريان ثابتي از پيام هاي مثبت و سازنده که با تمايلات تان هماهنگ است تغذيه کنيد. به ياد داشته باشيد که “شما هماني مي شويد که به آن مي انديشيد” و براي پيروزي بايد مدام به فرصت ها توجه کنيد و به ثروت، پيشرفت، برتري و تحققِ اهداف تان بيانديشيد.
از سرِ ايمان و با اشتياق، عباراتِ مثبت را تکرار کنيد ؛ اين کار حقايقي را در ضميرِ ناخوادآگاه تان مي نشاند که بصورتِ امواجي در تمامِ روح و جسم تان منتشر مي شود و افکارِ بيمارگونه و سياه و هراس آلودي که زندگي تان را مسموم کرده از ذهنتان بيرون مي راند.


[yt_heading style=”flat-green” align=”right” heading=”h3″ color=”#fff” width=”40″ size=”18″ margin=”20″ ] مقالات روانشناسی ثروت [/yt_heading]


تلاش
براي ثروتمند شدن بايد تلاش کرد. اينکه دوست داشته باشيد ثروتمند شويد با اينکه بخواهيد واقعا انسان ثروتمندي شويد متفاوت است.  براي رسيدن به استقلال مالي بايد نهايت تلاش خود را بکنيد. فراموش نکنيد که نابرده رنج گنج ميسر نمي شود. اگر بخواهيد که به ثروت برسيد بايد سختي هاي آن را تحمل کنيد. معمولا انسانهاي که هدف والايي در سر ندارند با کوچکترين سختي ها دست از تلاش خود بر مي دارند. هنگامي که توماس اديسون تصميم گرفت تا لامپ را اختراع کند در اولين تلاش خود موفق به ساخت آن نشد. او مصمم شد که به روياي خود جامه عمل بپوشاند و با آنکه بيش از هزار بار شکست خورد, آنقدر ايستاد تا موفق گرديد.

ارزش پول خود را بدانيد
قدر پول خود را بدانيد و آنرا بيهوده خرج نکنيد. اکثر انسانها اصلا کنترلي بر نحوه پول خرج کردن خود ندارند و بدون هيچ تفکري کورکورانه پول خرج مي کنند. اگر مي خواهيد ثروتمند شويد بايد بدانيد که کي و کجا پول خرج کنيد. راز ميليونر شدن بيشتر ثروتمندان جهان صرفه جويي کردن است.

هدف گذاري
براي رسيدن به موفقيت بايد هدف داشته باشيد و براي رسيدن به آن از هيچ تلاشي مضايقه نکنيد. مهمترين مرحله در راه رسيدن به ثروت داشتن يک برنامه اصولي و کاربردي است. هدفي را که براي خود در نظر مي گيرد بايد قابل دسترسي باشد. نبايد کورکورانه و بدون هيچ برنامه ريزي قبلي و سنجيدن تمام شرايط اقدام به برنامه ريزي مالي کنيد. هدف گذاري شما بايد بر اساس علايق شما و با نيم نگاهي به شرايط و پتانسيلهاي اطراف شما باشد و نه بر اساس شرايط ! اگر شما کاري را انجام دهيد که از ان لذت مي بريد مطمئن باشيد که در آن موفق نيز مي شويد زيرا در انجام کاري که دوستش داريد احساس خستگي و ضعف به خود راه نمي دهيد و فقط به جلو حرکت مي کنيد و اين يعني موفقيتِ حتمي !  وقتي تصميمي از روي احساس و انگيزه براي تغيير وضعيت کنوني زندگي گرفته ايد سپس بايد از روي منطق، هدفي مشخص براي رسيدن به آينده اي روشن، تعيين کنيد زيرا؛اگر ندانيد که مي خواهيد به کجا برسيد، به هيچ جايي نمي رسيد” . انتخاب هاي امروز شما زندگي فرداهاي شما را مي سازند پس اگر مي خواهيد به چيزي برسيد که اکنون نداريد بايد تصميمي بگيريد که تا به حال نگرفته ايد.

پس انداز کنيد
پس انداز کردن يک راه ميانبر براي رسيدن به ثروت است. هرچقدر که بتوانيد بيشتر پس انداز کنيد بهتر مي توانيد جلوي خروج پولتان را بگيريد. ميزان پس انداز ربطي به مقدار درآمد شما ندارد. راههاي زيادي براي پس انداز کردن وجود دارد, شما بايد آگاهانه و نه کورکورانه پس انداز کنيد. قبل از اينکه تصميم به پس انداز بگيريد بايد از مفهوم صحيح و درست آن باخبر باشيد.

سرمايه گذاري کنيد
براي اينکه به مرحله سرمايه گذاري برسيد بايد از مراحل ۵ و ۶ با موفقيت عبور کرده باشيد. ممکن است شما فکر کنيد که شرط موفقيت در سرمايه گذاري داشتن مقدار زيادي پول است اما سرمايه گذاري موفق اصولا هيچ ربطي به ميزان پول شما ندارد. براي اينکه بتوانيد خوب سرمايه گذاري کنيد بايد خوب فکر کنيد و از پول و دارائي هاي خود به بهترين نحو استفاده کنيد. هنگامي که شما تصميم به سرمايه گذاري مي گيريد قبل از هر چيزي بايد امنيت سرمايه خود را تامين کنيد. منظوراز تامين امنيت پرهيز از هرگونه سرمايه گذاري در مکانهائي است که هيچ تضميني براي موفقيت سرمايه گذاري ندارد.

  [yt_promotion_box type=”none” align=”center” title=”پکیج آموزشی مغز ثروت ساز و ثروت کوانتومی” title_color=”#fff” button_text=”برای مشاهده محصول کلیک کنید” button_link=”https://www.seminarema.com/wealth1.html#yt-shortcode” width=”100″ target=”_blank” promotion_color=”#fff” promotion_background=”#4e9e41″ promotion_radius=”0px” button_color=”#fff” button_background=”#2e6b24″ button_background_hover=”#e81f2e” button_radius=”0px” ] بیاین با هم صادق باشیم ، همه ما علاقه مندیم برای اینکه بدانیم چطور میشه ثروت بیشتری به دست بیاریم، و کسب درآمد بیشتری از کارمان داشته باشیم، هر روز به دنبال راه های ساده برای کسب درآمد و ثروت باشیم. [/yt_promotion_box]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *