0
02143000313

۱۰ جمله انگیزشی از آنتونی رابینز که زندگیتان را تغییر میدهد (قسمت سوم)

10 جمله انگیزشی از آنتونی رابینز

جملات انگیزشی و الهام بخش از آنتونی رابینز

جملات انگیزشی و الهام بخش در مورد موفقیت و انگیزه، باعث می شوند که روزها و هفته های سخت را به راحتی و با باور بیشتری پشت سر بگذاریم و شجاعت دنبال کردن اهداف و رسیدن به رویاهایمان را پیدا کنیم.

تونی رابینز (به انگلیسی: Tony Robbins) با نام کامل آنتونی رابینز (به انگلیسی: Anthony Robbins) نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. وی ۲۹ فوریه ۱۹۶۰در شمال هالیوود در کالیفرنیا به دنیا آمد. شهرت عمده او در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت می‌باشد . منبع

در اینجا یک مجموعه بسیار زیبا از ۵۰ جمله انگیزشی و الهام بخش تکان دهنده از آنتونی رابینز انتخاب کردیم که بیشترین بازخورد و اشتراک گذاری را از سوی کاربران داشتند. ( قسمت سوم)

آنتونی رابینز
آنتونی رابینز

۱- این قدرت نامحدود شما در اهمیت دادن و عشق ورزیدن است که تغییرات بزرگی را در کیفیت زندگی شما ایجاد می کند.
۲- فقدان احساس موجب فقدان پیشرفت و انگیزه است.
۳- اگر باور داشته باشید که درستکار هستید، یا باور داشته باشید که نادرست هستید، حق با شماست. هر وقتی که در مورد آن خاطر جمع باشید، از آن حمایت خواهید کرد. آن را به خاطر داشته باشید.
۴- اگر نمی توانید، تلاش کنید. اگر تلاش کنید، شما می توانید.
۵- اگر اصول پایه ای برای چیزهایی که در زندگی می پذیرید نداشته باشید ، به راحتی در میان رفتارها و وضعیت ها یا یک کیفیت از زندگی که پایین تر از چیزی است که سزاوارش هستید منحرف خواهید شد.
۶- بیشتر مردم به این خاطر که در انجام کارهای کوچک استاد هستند شکست می خورند.
۷- بیشتر مردم تصوری در مورد ظرفیت خارق العاده ای که می توانیم بلافاصله بعد از تمرکز روی همه ی منابع مان در جهت کسب تخصص در یک بخش از زندگی مان کسب کنیم ندارند.
۸- موفقیت انجام چیزی است که می خواهید انجام دهید، وقتی که می خواهید، جایی که می خواهید، با کسی که می خواهید به همان اندازه که می خواهید است.
۹- تنها انسان هایی که مشکلی ندارند،آنهایی هستند که در گورستانند.
۱۰- هیچ چیزی بیشتر از قدرت که من از طریق تفکر آگاهانه ام دارم قدرت ندارد.

آیا شما هم جملاتی دارید که زندگیتان را دستخوش تغییر کردند؟ برای ما هم بنویسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *