0
02143000313

مطالعه بیشتر و یادگیری بهتر

ابتدا به سراغ مطالبی بروید که به یادگیری آن ها علاقه یا نیاز بیشتری دارید. هنگامیکه شما به موضوع مشخصی علاقه داشته باشید راحت تر می توانید آن موضوع را یاد بگیرید در اینصورت شما باید ساعات مطالعه ی خود را افزایش دهید و با انجام دادن تمرین ها به تقویت زبان خود بپردازید. ولی این تمرین ها در تقویت زبان شما بسیار موثر هستند.

یکی از بهترین دلایلی که برای انجام تمرین ها و تست ها وجود دارد این است که به این روش در آینده می توانید میزان پیشرفت خود را اندازه بگیرید. اغلب نتیجه امتحان امروز را می توانید با نتیجه امتحان یک ماه یا شش ماه بعد مقایسه کنید. اگر این کار را نکنید هیچ گاه نمی فهمید چقدر پیشرفت کرده اید.
برای صحبت کردن به زبان انگلیسی نیاز به این دارید که با اصطلاحات و جملات و کلمات انگلیسی آشنائی داشته باشید  و البته یادگیری دستور زبان انگلیسی نیز مهم است. شما باید با ساختار و گرامر زبان آشنایی کافی داشته باشید البته گفته می شود گرامر بسیار خسته کننده است و بدانید برای یادگیری و پیشرفت در زبان باید گرامر انگلیسی را در جملات به خوبی بیاموزید. پس ساعاتی را برای یادگیری گرامر اختصاص دهید.
مراحل یادگیری زبان انگلیسی ، خواندن مطالب از آسان به سخت می باشد یعنی ابتدا مواردی را یاد بگیرید که آسان تر هستند و آرام آرام به سراغ مطالب مشکل تر بروید تا یادگیری بهتر حاصل شود.
شما می توانید سرعت مطالعه تان را افزایش دهید تا بتوانید حجم بیشتری از مطالب را در زمان کمتری مورد مطالعه قرار دهید.


[yt_heading style=”flat-green” align=”right” heading=”h3″ color=”#fff” width=”20″ size=”18″ margin=”20″ ] مقالات مرتبط [/yt_heading]


وقت شناسی در مطالعه را فراموش نکنید. مناسب ترین زمان برای مطالعه صبح ها و یا ساعات دیگر روز قبل از صرف غذاهای چرب و سنگین است حد اکثر زمانی که افرد می توانند فکر خود را بر روی موضوعی متمرکز کنند بیش از سی دقیقه نیست یعنی باید سعی شود حدودسی دقیقه بر روی یک مطلب تمرکز نمود و یا مطالب یاداشت کردوحدود ده الی پانزده دقیقه استراحت نمود سپس مجددا به همین روال شروع به مطالعه کرد.
اساس هر کاری به نظم و ترتیب آن بستگی دارد. مطالعه هم اگر با نظم و ترتیب و از آسان به مشکل باشد کار یاد گیری به سهولت انجام می گیرد.
خواب نیز فراگیری و حافظه را تقویت می کند. کسانی که در طول روز دائما در حال چرت زدن هستند قطعا از مطالعه استفاده کافی را نخواهند برد پس خواب کافی و مناسب در ایام امتحانات توصیه می گردد.

[yt_promotion_box type=”none” align=”center” title=”پکیج جامع تندخوانی – تقویت حافظه” title_color=”#fff” button_text=”برای مشاهده محصول کلیک کنید” button_link=”https://www.seminarema.com/speed-reading.html#yt-shortcode” width=”100″ target=”_blank” promotion_color=”#fff” promotion_background=”#4e9e41″ promotion_radius=”0px” button_color=”#fff” button_background=”#2e6b24″ button_background_hover=”#e81f2e” button_radius=”0px” ] روش‌های نوین مطالعه مجموعه‌ای از مهارت‌ها هستند که در راستای آموختن و یادگیری موثر به‌کار گرفته می‌شوند، تندخوانی و  استفاده از تکنیک های تقویت حافظه از جمله راهکارهایی هستند، که به شما کمک می کنند تا مطالعه ی موثری داشته باشید. [/yt_promotion_box]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *