0
02143000313

رمز و رازهای زبان بدن در کسب و کار

اصول استفاده از زبان بدن در موفقیت کسب و کارها (تحلیل زبان بدن)

تاکنون فکر کرده اید وضعیت بدن(زبان بدن)، حالات صورت و دیگر حرکتهای فیزیکی می تواند برروی شغل شما تأثیر بگذارد؟ اگر تا کنون به این موضوع فکر نکرده اید وقت آن رسیده که نگاه دقیق تری به چیزی که زبان بدن شما به عنوان یک فرد حرفه ای می گوید بیندازید.

زبان بدن (رفتارهای غیرکلامی) علی رغم حرفه یا موقعیت نقش مهمی در موفقیت فردی دارد. اگرچه اجرا و تأثیرات حرکت و موقعیت اغلب دقیق به نظر می رسد اما آنها با یکدیگر کار می کنند تا ویژگی های مخصوص یک فرد را منتقل کنند. در حالیکه بهترین افراد ممکن است در مدیریت مرکزی در زمینه کاریشان مأیوس شوند ، یک فرد حرفه ای بدون شایستگی می تواند به علت کاربرد تأثیرگذار( خیلی تأثیرگذار نیست) زبان بدن در میان هم ترازهایش ترفیع پیدا کند. خوشبختانه هر کسی می تواند بیاموزد چگونه از زبان بدن (رازهای زبان بدن) به نفع خود استفاده کند، به توافق بهتر و شهرت در میان همکارانش دست یابد.

اگر برای گذران زندگی مجبور به برقراری ارتباط با دیگران هستید بایستی بر ارتباط غیرکلامی تسلط یابید. گاهی اوقات به افرادی برخورد می‌کنیم که درباره تأثیر زبان بدن مشکوک هستند و قبول ندارند که آن بخش مهمی از زندگی‌شان است. حتّی برخی اعتراف می‌کنند که زبان بدن مهم است اما در فعالیت‌های روزانه‌شان از آن استفاده نمی‌کنند و فقط آن را به عنوان یک پس زمینه در ذهنشان دارند. اغلب این افراد برای اینکه رئیسشان آن‌ها را مجبور کرده، در سمینارها شرکت می‌کنند و یا فکر می‌کنند که برای توسعه برنامه‌ریزی شغلی‌شان مجبورند در این سمینارها شرکت کنند. به بیان دیگر آن‌ها از لحاظ فیزیکی حضور دارند اما از لحاظ ذهنی و احساسی خیر.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *